23 paź 2015

Ogłoszonko-gejątko

Witajcie, kochani moi!

Przybywam do Was z krótką informacją, mianowicie - wyjeżdżam na urlop. Stwierdziłam bowiem, że tak nie może być, że od poniedziałku do piątku zasuwam w pracy i w domciu, a w weekendy nic tylko siedzę nad opowiadaniami i piszę, przez co w ogóle nie mam dla siebie czasu. Myślę, że jeśli postawicie się w mojej sytuacji - nie mogę sobie poczytać, pograć, wyjść gdzieś - to zrozumiecie, że jak tak dalej pójdzie, to przestanę wytrzymywać psychicznie.

Dlatego ogłaszam, że jadę sobie na mały urlopik i od dnia dzisiejszego, od chwili obecnej, natychmiastowej - żadne opowiadanie nie będzie się pojawiało co tydzień, tudzież nie trzymało określonych terminów. Ot, jak napiszę, to wrzucę. Wy się nie denerwujecie, że się spóźniam z publikacją, ja się nie denerwuję pod naporem zaległości.

Przepraszam Was za to, no ale rozumiecie, że też coś z życia muszę mieć - a trzeba się też w końcu zabrać za pisanie własnej książki, no bo kiedy, jak czasu mi brak? xD Oczywiście, nie oznacza to, że będzie jedno opowiadanie miesięcznie, ale po prostu nie będzie żadnych terminów.

Chciałabym przypiąć ten post, żeby potem nikt nie pytał "A kiedy to, a kiedy tamto", ale się nie da ;_; xD Bądźcie, proszę, cierpliwi - zawsze o Was pamiętam i to się nie zmieni, ale życie to życie, zaraz mi ono przeminie, jeśli tak dalej pójdzie xD

Proszę o wyrozumiałość ♥

~ Yuuki

11 komentarzy:

  1. Nie masz co przepraszać i co prosić o jakąkolwiek wyrozumiałość. Należy ci się jak nikomu innemu. Ja powiem szczerze, że zawsze byłam pod wrazenim tego, że potrafisz postawić sobie jakiekolwiek terminy. Jak dla mnie magia. Czarna.
    Nie żeby coś, ale mi to na rękę, bo może gdzieś między próbnymi, testami i listami powtórzeniowymi, wcisnę gdzieś zaległości. A ich tyleeee mi się narobiło...
    Pozdrawiam c: Miłego urlopu ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ;___; Racja, teraz sporo osób będzie mogło sobie spokojnie ponadrabiać to i tamto : D Bardzo dziękuję za wsparcie ♥

      Usuń
  2. Lepiej trochę odpocznij i wróć z nową gejowską energią niż jakbyś miała nam sie tu zajechać XD
    więc miłego odpoczynku i niech moc yaoi będzie z tobą ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się z nią wrócić : D
      Dziękuję bardzo za wsparcie ♥

      Usuń
  3. Wypocznij, poopalaj się w cieniu i wróć kiedy będziesz chciała~! (-Bez przesady. XD-)
    Rozymiem, że chcesz spędzić trochu czasu z rodziną, chłopakiem, czy chomikiem. XD

    Pozdrawiam~.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio myślę o zakupie szczura *-*
      Dziękuję bardzo za wsparcie ♥

      Usuń
  4. Mam 2 szczury są słodziutkie. Polecam Mgda Gess... znaczy wrotka. Miłego urlopu/wyjazdu/siedzenia w domu/czegokolwiektamchcesz. Czekam na powrót, ale nie popędzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kochana *3*
      Będę wpadać od czasu do czasu ^^

      Usuń
  5. Wypoczywaj dobrze Yuuki~chaan! Należy Ci się.

    Co do szczurów to zdecyduj się dobrze, ponieważ na szczura trzeba dużo czasu :)
    Ale oczywiście zachęcam do kupna szczurów (najlepiej od razu kup dwa, nie popełniaj tego błędu co ja. Albo od razu jeden albo od razu dwa. Oczywiście szczury powinny być w 2)
    Są to wspaniałe zwierzęta i do tej pory brakuje mi moich dwóch. Można uzależnić się od przytulania do nich :)
    Sama ostatnio strasznie chciałabym się do takiego pomiziać, ale moja obecna sytuacja domowa nie pozwala mi na kolejne kupno :(

    A co do opowiadań to pamiętaj, że ja tu nadal jestem i czytam BT. Po prostu rozdziały czytam na telefonie i komentowanie z niego (tak jak teraz to robię) jest męczące ;_; Pewnie znasz to uczucie.
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo czasu! :*

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń