29 paź 2015

Pożegnanie z "Bezsennością Tokio"

;____________________;

KOCHANI ;____________;

To już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy... płakać ;_;

No dobra, nikt nie płacze, a ja jestem ogromnie szczęśliwa, że doprowadziłam tak długie opowiadanie do końca! : D

21 rozdziałów! DWADZIEŚCIA JEDEN! ♥ Dla mnie to do dość spore osiągnięcie : D Cieszę się niezmiernie, ogromnie, potwornie, MONSTRUALNIE - że dotrwaliście przy boku Kuroko, Aomine i Kise aż do dziś, do dnia, w którym oto przeczytacie ostatni rozdział "Bezsenności Tokio" ;_;

Liczę na Wasze szczere opinie w komentarzach, czekam na nie z wielką niecierpliwością *-*

Przesyłam buziole i życzę miłego czytania! ^^ ♥


Bezsenność Tokio
Rozdział dwudziesty pierwszy



P.S - Na Gifie uśmiech Kuroko uwieczniający happy end. xD

1 komentarz:

  1. Szkoda że bezsenność się kończy :( ale cieszę się że nareszcie się dowiem czy Tetsu wybierze Aomine czy będzie sam :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń