7 paź 2015

Zamiast bukietu chryzantem...

Miał być bukiecić i rozdzialik "Chryzantem", ale nie wyszło ... :c Zamiast tego jest 18 rozdział "Bezsenności Tokio", a Chryzantemkę nadrobię w weekend (prawdopodobnie razem z "Cierniami". Wiem, że czekacie na nie z niecierpliwością, ale wiadomo, żem ja nie maszyna xD).

No, to tego... życzę wszystkim... mam nadzieję MIŁEGO... czytania xD
Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim rozdziałem, liczę na równie emocjonujący odzew i tym razem *-* ♥



Bezsenność Tokio
Rozdział osiemnasty

3 komentarze:

  1. Aaa... Mam urodzinki, proszę skończ dla mnie dzisiaj ciernie! *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale mam też troszkę obowiązków i ogólnie własnego życia :)
      Wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Świetne!


    http://bymine2000.blogspot.com/2015_08_01_archive.html

    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń