17 paź 2015

Coraz mniej, coraz więcej ;___;

Witajcie, moi kochani ;_;

Wiecie, cóż ostatnio zauważyłam? Ano zauważyłam, że coraz więcej zaległości mam, a coraz mniej dostaję Waszych komentarzy ;_; Pod ostatnim rozdziałem "Cierni" są tylko dwa! ;_; To takie smutne... Co prawda brak mi czasu na odpisywanie, ale samo ich czytanie bardzo mnie podbudowuje - jeśli znikną zupełnie, moje pisarstwo chyba zniknie wraz z nimi xD

Dobra, przestaję narzekać, wiem, że Wy też macie sporo na głowie - wszyscy mamy sporo na głowie xD Brak czasu, brak weny, brak chęci... ;_; To normalnie wprowadza w depresję!

No, ale tego... ale walczę xD Walczę z zaległościami i dziś, dosłownie przed chwilą, skończyłam siedemnasty rozdział "Cierni" : D Wiem, że "znowu Kuroko", ale w następnym chapterku będzie Akashi, o ile moja wena nie nasunie mi pomysłu na coś więcej xD

Zapraszam i życzę miłego czytania! ^^


Ciernie
Rozdział siedemnasty

9 komentarzy:

  1. Ja cię czytam i uwielbiam, więc umm... żyj pisz Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :D mimo, że rzadko komentuje to cały czasu jestem

      Usuń
    2. Dziękuję Wam, kochane czytelniczki ;__; ♥

      Usuń
  2. Spokojnie ja też cię czytam~ nie komentuje bo moje komentarze są krótkie i takie bez sensu czasem >.<

    Co do rozdziału cudny~ i oby tak dalej
    Weny życzę! I z niecierpliwoscia wyczeljje kolejnych rozdziałów(zwłaszcza Chryzantemy *^* - fanka Aokise)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne, czy komentarz długi, czy nie, a nawet czy z sensem, czy nie - autora wszystko cieszy ;_;
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Piszesz super opowiadania :* popieram Maja Samsung

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam 😃 ale mam pytanie napiszesz jakies opowiadanie hetero takie postać x czytelnik dawno temu zamawialam i nadal się nie pojawilo chodzi o hayame 😃 ladnie proszę 🙇 pozdrawiam i życzę weny 🍣🍢🍜🍝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napiszę xD
      Jakiś czas temu dawałam już na ten temat posta - jak skończę BT i Chryzantemę, to zajmę się zamówieniami. Spokojna głowa, o żadnym zamówieniu nie zapomniałam, ale brak mi na nie weny teraz, kiedy zajmuję się rozdziałowymi opowiadaniami.

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń