6 gru 2015

Brawo, Sheryuuki! *-*

Witajcie, kochani!

Mikołajki jeszcze się nie skończyły, a więc wciąż mam pełne prawo do podarowania Wam drobnego opowiadanka z okazji tego "święta" :D

Moi drodzy... kiedyś, kiedyś, kiedyś, ktoś zapytał mnie o ten pairing - czy napiszę - ale odmówiłam z racji tego, że totalnie się na rzeczy wówczas nie znałam.

Ale teraz...

Teraz, w dniu dzisiejszym, obejrzałam pierwszy sezon "Sherlocka", a na jego zakończenie stworzyłam opowiadanie, które oddaję grzecznie w Wasze zacne łapki z nadzieją, że Wam się spodoba : D

Wiem, że to olbrzymia zmiana w moim wykonaniu - w końcu to pierwsze opko na blogu, które nie jest związane z anime/mangą, niemniej jednak mam nadzieję, że chętnym, którzy wezmą się za czytanko, shotcik przypadnie do gustu :D

Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze! *-* Potrzebuję opinii koniecznie, aby wiedzieć, czy jeszcze mam coś z nimi pisać, czy też nie : D


Sherlock x John
Brawo, Sherlocku

3 komentarze:

  1. O MÓJ BOŻE!!! JA KOCHAM JOHNLOCKA!!! Dziękuje Yuuki!!! Dziękuje osobie która o to prosiła!!! Dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, w sumie nie kierowałam się prośbą tej osoby, no ale... Nie ma za co, kochana! :D To wszystko dla moich czytelniczek ♥
      Liczę na opinię *3*
      Pozdrawiam cieplutko :3

      Usuń
  2. Nigdy w życiu nie przypuszczałabym, że dojdzie do tego, że przeczytam Johnlocka spod twojego pióra xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń