31 gru 2015

Zdążyłam przed Nowym Rokiem!

Nie wierzę, że to zrobiłam, ale jak widać taki wpływ mają na mnie czytelnicy xD

WSZYSCY (no prawie wszyscy) nagle zaczęli mi przypominać o Chryzantemie, no i nie miałam serca, by nie poświęcić wolnego dnia na napisanie tego ostatniego rozdziału.

Zakończenie niestety jest zabójczo widoczne, bo oddzielone od reszty, więc pewnie każdy od razu na nie spojrzy... no ale na to już nic nie poradzę xD

A tak z innej beczki, śliczny ten art, prawda?! *-*

No to kochani, póki co życzę Wam miłego czytania, zobaczymy się o północy (przynajmniej z tymi, którzy nie idą na żadną imprezę, tak jak ja [mam domówkę z Akashim ;_; Będzie krojenie i ćwiartowanie, wyrywanie flaków... Sylwester marzeń ;_; Akashiego, rzecz jasna...])



Chryzantema
Rozdział Dziewiąty

4 komentarze:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Tyle w temacie..😁❤ kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do Waszej domówki, jeśli można. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, zapraszamy ♥ Miejsca dużo, żarcia też od cholery (Kagamiś się wziął za gotowanie... xD)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń