21 gru 2015

Przedsmak nadchodzących świąt

Witam wszystkich! *3*

Na początek bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze! Teraz naprawdę czuję, że ten blog znowu żyje! XD Mam nadzieję, że wszyscy postaramy się, żeby było tak już zawsze *-*

Wasze komentarze sprawiły, że dopadła mnie niesłychana wena i napisałam dziś rozdział "Cierni"... taki, że musiałam go podzielić na dwa xD Dlatego dzisiejszy będzie przedsmakiem tego, co czeka Was w Wigilię - bowiem właśnie wtedy na 100% dostaniecie ode mnie trzydziesty drugi - świąteczny - rozdział "Cierni" ♥

Teraz jednak zapraszam do przeczytania owego przedsmaku nadchodzących świąt, czyli rozdziału trzydziestego pierwszego ♥

Raz jeszcze dziękuję za wszystkie komentarze! (Na wszystkie odpisałam i czekam na kolejne *-*).


Ciernie
Rozdział trzydziesty pierwszy

6 komentarzy:

  1. Z którego odcinka jest to zdjęcię? O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklepuje o tutaj ^^
    Po południu napiszę komentarz, bo spieszę się na autobus.
    ~megg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłaś już, Megg?

      ~Rin Akashi

      Usuń
    2. Wróciłam koło piętnastej, ale później pojechałam na zakupy, i dopiero teraz Ci odpowiadam. Wczoraj w aucie cioci jak wracaliśmy napisałam komentarz, korzystając z internetu z telefonu. A teraz gdy się już obudziłam, mogę powiedzieć, że już naprawdę wróciłam XD
      ~megg

      Usuń
    3. Rozumiem Cię doskonale, Megg.
      Czekam aktualnie na specjal :)

      ~Rin Akashi

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń