24 gru 2015

Hoł hoł hoł! Wesołych Świąt!

Wesołych Świąt, kochani! ♥

(<--- Ten Akashi jest piękny, prawda? *-* Będę go miała na poduszce ♥)

Mam nadzieję, że świąteczny rozdzialik przypadnie Wam do gustu... no chyba mi wyszedł, choć w sumie nie wiem, czy powinnam być z niego zadowolona, czy nie... jak myślicie? *podpuszcza do pisania komentarzy xD*

Kochani moi! Ja niestety zarówno dziś jak i jutro idę do pracy (-.-), ale mam nadzieję, że Wy, w tej świątecznej, radosnej gorączce znajdziecie odrobinę czasu, by szybciutko przeczytać mój prezencik dla Was - czyli ten oto rozdział "Cierni".

No... to tego... życzę Wam wszystkim po prostu, żebyście święta spędzili w dobrym humorze, niezależnie od tego czy je obchodzicie czy nie, bądź czy lubicie lub nie xD

*wirtualnie dzieli się z Wami opłatkiem*

To zapraszam do czytanka ♥



Ciernie
Rozdział trzydziesty drugi

4 komentarze:

  1. Moje!

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń
  2. Yuuki, ty zawsze wiesz jak mi humor pocieszyć, chociaż robisz to nieświadomie xd. Megg już odzie czytać ^^
    -megg

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem Yuuki~chan!
    Wyrazy współczucia jeżeli chodzi o prace :/ Mam nadzieje, że pomimo jej to mile spędzisz ten czas :D
    Pozdraaawiam~!!!
    PS. pochwal się później poduszeczką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem!! I mam nadzieję, że gdy będziesz już mieć poduszkę to się nią pochwalisz ;*

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń