30 gru 2015

....hehehe...

Nie chciało mi się czekać do północy, dlatego daję rozdział nieco wcześniej.

Uznałam, że rozdziałem 36tym zakończymy Stary Rok, a 37mym powitamy Nowy Rok! :D Dlatego 37 rozdział będzie 1 stycznia 2016 xD Mam nadzieję, że ta wiadomość Was ucieszy, zwłaszcza po przeczytaniu dzisiejszego rozdziału xD

Kochani! Pragnę Was jeszcze tylko poinformować, że opracowałam fabułę "Cierni" do samego końca i oznajmiam wszem i wobec, że opowiadanie to zakończę na pięćdziesięciu ośmiu (58) rozdziałach xD

Ja już wszystko wiem co się będzie działo... Wam pozostaje czekać xD

Życzenia złożę Wam, rzecz jasna, 31.12.2015-01.01.2016/północ!

A teraz życzę jedynie przyjemnego czytania :-)


Ciernie
Rozdział trzydziesty szósty

6 komentarzy:

  1. Zaczełam czytac to opowiadanie i jestem naprawde pod wrazeniem. Opowiadanie jest cudowne. Nie umiem pisac ładnych komentarzy więc tylko poprosze(bo tylko to potrafie no i moze jeszcze błagać ale to czasami)o rozdzial z opowiadania "Chryzantema". Wiem ze jest zawieszone no ale..moze taki mały..no taki tyci tyci rozdzialik..ploseeee. Zycze duzo weny i czasu na pisanie tak wspanialych opowiadani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wyczekuje Chryzantemy z utęsknieniem. Mimo iż Ciernie też kocham Ale smutno mi bo Kise nie ma już >.< (Zakochana w Kise *^*)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Cieszę się, że "Ciernie" przypadły Ci do gustu *3*
      Kochana... ten "mały, no taki tyci tyci rozdzialik" tak czy tak będzie OSTATNIM rozdzialikiem, bo właśnie na ostatnim się zatrzymała moja wena... xD No ale postaram się napisać go, skoro tyle osóbek już mi tu pisze o tego naszego kwiatuszka xD
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam cieplutko ^^
      Oczywiście Ciebie również, KurumiChan xD

      Usuń
    3. Jej!^^ moje błagania i lamęty się opłaciły!^^ nawet jeżeli będzie to ostatni rozdział*smutna minka i łezki w oczach* to i tak sie bardzo ciesze u dziękujeeee<3

      Usuń
  2. Powinnaś z tego zrobić książkę, tylko może najpierw zmienić imiona bohaterów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie to opowiadanie było autorskie, ale ze względu na to, że fanficki mają u mnie większe wzięcie, to zmieniłam xD Ale kto wie, może zdecyduję się to wydać ♥

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń