26 gru 2015

Jedziemy dalej!

Dopiero co wrzuciłam 32 rozdział "Cierni", a tu już pojawia się 33! :D Czyli dwa buziaczki! *3* *3*
Muszę Was zaskoczyć (albo i nie), ale nie wiem czy wiecie, że "Ciernie" mają łącznie 261 stron (razem z dzisiejszym rozdziałem). Także wow, po przeczytaniu dzisiejszego chapterka będę mogła oznajmić, że straciliście 261 stron swojego życia XDD

Bardzo dziękuję za wszyściuśkie komentarze pod 32 rozdziałem *-* Na wszystkie odpisałam, i jestem bardzo szczęśliwa, że tak Wam się chapterek podobał! :D Powiem Wam, że nie jest on bez znaczenia - ma cholernie duże znaczenie wobec dalszej fabuły opowiadania, o czym przekonacie się w kolejnych rozdziałach ^^

Tymczasem fabułę mam opracowaną do 42 rozdziału na pewno, więc... No, będzie więcej niż 50 rozdziałów xDDD

Ale to chyba dobrze? *-*

Ok, ok, już Wam nie marudzę, już zapraszam Was do czytanka! ♥ Jeszcze tylko się pochwalę śliczną pracą od jednej z czytelniczek, którą zainspirował 32 rozdział "Cierni", do narysowania takiego oto FanArta:




Jestem przeszczęśliwa, że go dostałam ♥♥♥ Idealny prezent od czytelniczki dla autorki :D Dziękuję, Ciasteczkowy Socjopato ♥



Ciernie
Rozdział trzydziesty trzeci

1 komentarz:

  1. A zostawię ślad.
    Piękny rysunek.
    Arigato, za rozdział! I za tyle stron!
    Przeczytałam. Głupi Ogiwara.

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń