29 gru 2015

Kto chce Ciernie, ten palec pod budkę, bo za minutkę...

... budka się zamyka i nikogo nie...!

I zawsze kończyłam rymowankę "przecieka", nie rozumiem dlaczego ._.

Dzień dobry, kochani! Witam w ten wtorkowy poranek. Dziś przynoszę Wam - tu się zdziwicie - "Ciernie"! A wiecie co wrzucę w czwartek? Też CIERNIE! A w sobotę?! CIERNIE! A ZA TYDZIEŃ W PONIEDZIAŁEK?! Nie wiem, bo nic jeszcze nie mam.

Ale póki co lecim z rozdziałem trzydziestym piątym.


Życzę wszystkim miłego czytania i komentowania ♥

Aaaa i dziękuję raz jeszcze za wszyściutkie komentarze pod rozdziałami! *-* Wszystkim, rzecz jasna, odpisałam (przynajmniej tak mi się wydaje, pod 33 i 34 na pewno xD).



Ciernie
Rozdział trzydziesty piąty

1 komentarz:

  1. U mnie było:
    "Palec pod budkę bo za minutkę budka się zamyka i już nie odmyka. Cyk cyk cyk, pajacyk."

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń