13 sty 2015

Co, kiedy, dlaczego nie inaczej? ... Czyli plany wydawnicze xD


Ekhem!

Dzień dobry, moi kochani!

Ponieważ jestem zbyt leniwa i nie chce mi się informować Was w każdym poście jakie opowiadanie będzie następne... zrobiłam dla Was specjalny "Kalendarz Wydawniczy", w którym macie rozpisane wszystko dokładnie CO WYJDZIE I KIEDY WYJDZIE xD

Dodatkowo, możecie pilnować mnie w mojej pracy - szczegóły w linku, który jest również w zakładce na stronie głównej - "Kalendarz Wydawniczy" ☺☻

Co i dlaczego wychodzi wtedy a nie kiedy indziej - również wytłumaczyłam w linku.

Mam nadzieję, że to Wam ułatwi życie ( bo będziecie wiedzieć, kiedy warto wejść na bloga a kiedy nie xD ).

Ewentualne zmiany mogę wprowadzić, jeśli niespodziewanie wyłączą mi Internet, albo dużo osób złoży zamówienie na ten sam paring/ Czytelnik x Postać. Wtedy postaram się napisać i gdzieś to wcisnąć ^^


Dziękuję za uwagę! ;_;



Kalendarz Wydawniczy


~ Yuuki

1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń