10 sty 2015

Polewka totalna, bo Yuuki zwariowała... xDD

Dzień dobry, moi kochani!

Wczoraj, z totalnych nudów, zaczęłam myśleć nad nowym opowiadaniem i wymyśliłam coś niesamowicie głupiego, idiotycznego, debilnego i w ogóle ... nieważne xD

Wszystko wyjaśni Wam film załączony w tym poście ( BARDZO amatorski xD )

I tak myślę, że ten projekt będzie zastępstwem za "Ostaniego Samuraja", kiedy tylko wrzucę 9 rozdział i omake :D

Mam nadzieję, że pomysł Was zachęca. Będzie totalna rozpierducha! Same życiowe problemy i przeżycia, zakochania, nienawiści, miliony różnych uczuć i scen... no, tylko pewnie ślubów za bardzo nie będzie.
Bo gejoza.
xD


Czekam na Wasze opinie ! ♥




13 komentarzy:

  1. Wchodzę...
    I kurde nie mogę filmu odtworzyć...
    Nigdy nie kupuj tabletów szajsunga...
    Nawet Flash Playera nie ma

    Jak (cudem) zobaczę ten film to będę gadać,
    Choć przeczytam wszystko co napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda na Uke XDDDDDDDD
    Moda XD *śmiechy psychopaty naprawdę D:*
    Czekam na to już się nie mogę doczekać!
    ~Wielki Mistrz Monte
    PS Boli mnie teraz brzuch :<.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda na uke!! OMG xD
    Zawsze :)
    Czekam i życzę dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro to Moda na Uke to będzie 12649856600365421531537590254637871624745967634272916354000000000000000000000000000000000000 części? xD
    -Deirdre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie sprawdzałam, ile ma odcinków - w Polsce ponad 6 tysięcy xD
      I TAK. MAM ZAMIAR NAPISAĆ TYLE ODCINKÓW. BĘDZIECIE TO CZYTAĆ PRZEZ NAJBLIŻSZE 18 LAT :)
      JA TEŻ WAS KOCHAM.

      ~ Opętana Yuuki

      Usuń
    2. Nadajesz mojemu życiu sens xD Kocham Cię bardzo <3
      -Bardzo Podekscytowana Deirdre

      Usuń
  5. Hahaha to będzie najlepszy serial EVER :D
    18 lat? Toż to będę wyglądać jak moja mama podczas oglądania "Barw Szczęścia" czy "Na wspólnej" xD
    No to teraz tylko czekać <3

    ps.Yuuki takie pytanko (jeśli można spytać) to ile masz lat? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale... JESZCZE dziewiętnaście ;_;
      Tak, wiem, prawie 20. na karku i taka zryta bania...xD

      Usuń
    2. Hahaha nie jest źle xD
      ja mam 17 lat, a znajomi się dziwią że "bajki oglądam" - niegodni :D

      Usuń
  6. Wybuchłam śmiechem na taką muzyczkę i ten tytuł "Moda na uke" xDDD Buuu szkoda ze prawdziwa moda na sukces się skończyła bo nei ma co oglądać jak człowiek sie nudzi xDD
    Ja mam tylko nadzieje ze nie będą sypiać ze swoimi dziećmi/braćmi i nie będą się żenić 5 razy z tą samą osobą x-x

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na to bardzo ;_; Na pewno będzie super *_* Już nie mogę się doczekać tych wszystkich shipów, OTP, dziwnych zawiłości i w ogóle... Nghhh, chcę już bardzo >< Powodzenia! ^^ (Liczę na jakieś dziwne pairingi, typu AoMido [chociaż z drugiej strony z tym akurat bym polemizowała, to jest straszne] albo nie wiem... AkaHai, AoMura, MuraKise or something)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń