7 sty 2015

Kici kici, co to za kociaki? :3

To oczywiście Artur i Mimi... MICHAŁ... (xD) w drugim i jednocześnie ostatnim rozdziale "Kocimiętki", który miałam wrzucić... dawno temu xD

Przyznaję bez bicia, że za drugi rozdział zabrałam się bardzo późno, bo kiedy wrzuciłam pierwszy, nie było odzewu i pomyślałam, że nie muszę się spieszyć ;_; A potem to już zapomniałam, o co miało tu chodzić i... eh xD

No, ale skoro się pojawiły się prośby o chapterek, to i takowy się pojawia :3

Mam nadzieję, że nie jest gorszy od poprzedniego... xD
A nawet jeśli, to gwarantuję, że i tak czeka Was mnóstwo kolejnych opowiadań! <3

Zapraszam do czytania!


Kocimiętka, rozdział drugi - Kłamca


_____________________________________________________________

  • Kolejne opowiadanie wrzucę 9.01.2015 i będzie to szósty rozdział "Kuroko no Yaoi"
  • Następne w kolejce jest Czytelnik x Imayoshi, premiera ( zawsze chciałam tak to nazwać! ;_; ) 12.01.2015! ^^

~ Ubóstwiająca Was wszystkich Yuuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń