28 sty 2015

Liebster Award ~ ... noo, tego się nie spodziewałam ;_;

Dość późno jest, ale... co mi tam xD

Przeczytałam miły komentarz o pewnym projekcie Liebster Award przeznaczonym dla "początkujących" blogerów - głównym jego zadaniem jest właściwie zebranie większej ilości czytelników i spopularyzowanie bloga - co dla mnie jest dość ważne, jako że planuję zostać pisarką ;_;

Badzo Ci dziękuję za nominację, Sayaka-chan

Zasady są proste: po odebraniu nagrody odpowiadam na 11 pytań, następnie sama tyle zadaję i nominuję kolejne osoby do projektu - informując je o tym, oczywiście :D

Także... no cóż, zaczynam ;_;

Oto moje odpowiedzi:

1. Jakie były początki twojego bloga?





Na początku to ja miałam w ogóle inny blog, ale go usunęłam, bo nikogo tam nie było ;_; A początki tego, jak ( tak myślę ) każdego innego - kroczek po kroczku się rozwijałam, ćwicząc i dając z siebie wszystko, by uszczęśliwić czytelników :3

2. Pierwszy komentarz. Jakie uczucia budzi?



O BOŻE, DOSTAŁAM KOMENTARZ, MASAKRA ;_; <- taka była moja reakcja ( właściwie to do dziś takie miewam xd ) i te nerwy, że coś poszło nie tak, coś się nie spodobało, coś zepsułam... ;_;


3. Czy miałeś/aś czas, gdy chciałeś/aś usunąć bloga?

Usunąć nigdy nie chciałam, ale zawiesić, owszem ;_;

4. Skąd pomysł?

Zaczęłam pisać dla mojej żony Nisi, i jakoś tak stwierdziłam, że w sumie mogłabym udostępniać moje opowiadania xD

5. A teraz z innej beczki :) Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Mulan ♥

6. Czytasz książki? Jeśli tak podaj przykład.

No jasne ;_; Książki to moje życie - przyznam bez bicia, że w wieku 7 lat podkradałam mojej babci Harlequiny... widać efekty? xDD A tak to kryminały, horrory, fantasy ( ale raczej w stylu "Wiedźmina" i serii o Kate Daniels, a nie "Zmierzch" i takie tam xD )

7. Hobby?

Pisanie opowiadań ♥ Czytanie mang/książek, oglądanie anime xD

8. Co to był tragizm pokolenia kolumbów? Nie no żartuje! :P Twój najdziwniejszy sen.

Śniło mi się, że weszłam do salonu a na kanapie siedziała moja siostra i zamiast swojej głowy miała głowę mojego pieska ( owczarka niemieckiego ) xD
~ Ale niedawno śniło mi się, że mam dziecko z Aomine, pojechaliśmy we trójkę do Auchan xD

9. Shippujesz kogoś?

Siebie i Kagamiego ♥ Hehe xD Sporo tego: AkaKuro, AoKise, KagaKuro, MidoTaka... i, żeby nie było, że same homo - Hyuuga x Riko, Nozaki x Chiyo ♥

10. Ulubiony cytat?


Nie posiadam takiego, bo jest dużo takich, które lubię xD Szczególnie z nowelki "No.6"

11. Masz jakieś marzenie? Pochwal się :)


Zostać pisarką i zwiedzić Japonię ;_;



No, to tyle jeśli  chodzi o mnie!
Czas na moje pytania:

1. Gdybyś mogła przenieść się do świata anime, które byś wybrała? :D
2. Którego paringu szczerze nienawidzisz?
3. Czy oprócz serii anime oglądałaś jakieś anime-movie?
4. Co porabiasz w czasie wolnym?
5. Gdybyś miała szansę stworzyć coś dla świata ( np. wehikuł czasu xd ) to co by to było?
6. Czy masz jakąś rzecz, która zawładnęła Twoim sercem? ( np. książka, film )
7. Jakiej słuchasz muzyki? Polecasz jakieś zespoły/wykonawców?
8. Czy tobie też Liebster Award przypomina Złote Myśli? xD
9. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Co chciałabyś w sobie zmienić?
11. Co w życiu ma dla Ciebie największą wartość? :)


A teraz osoby, które nominuję - jako maturzystka nie mam za bardzo czasu czytać, dlatego nie jest ich dużo ( zresztą czytam powolutku i nawet o tym nie wiedzą ;_; ) ale są to:

Sasu Itana
Suck me
Opera Lalek
Słabości Scorpiusa Malfoy'a - co prawda blog ma sporo czytelników, ale... ;_; Ale no ;_;

I jeszcze mój karp, Shiyagi, chociaż nie ma bloga, ale zasługuje na nominacje, bo świetnie pisze ;_; 


Dziękuję za uwagę, kochani, i Tobie, droga Sayako za nominowanie mnie ♥

2 komentarze:

  1. Dziękuję niezwykle za nominację <3
    Już upublikowałam Libster Award, przy okazji znów Cię nominując :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :*
    Odpowiem najszybciej, jak będą mogła :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń