26 sty 2015

Pytanie na kolację - wspomóżcie Yuuki w dylemacie ;_;

Dzień dobry, kochani!
Piszę do Was w pewnej sprawie...

Otóż, obawiam się...
.
.
.
.
.
... że nie jestem w stanie czekać AŻ DO MARCA jak dam Wam moje KiKuro ;_;

WIEM! PRZEPRASZAM! To moja wina, nie wiem po jaką cholerę wpisałam je AŻ TAK DALEKO ;_;

Ale... w tym tygodniu między Ostatnim Samurajem a Kuroko no Yaoi jest spora przerwa i zastanawiam się, czy nie macie nic przeciwko, żebym 29 albo 30 stycznia wrzuciła to KiKuro, bo....
No bo...

No przyznam szczerze, że po napisaniu tego, umarłam ;_; To się stało moim oczkiem w głowie, prawdziwym skarbem! I uważam, że bardzo Wam się spodoba - szczególnie tym, którym przypadło do gustu moje świąteczne AoKaga z synkiem Eijunem. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że z pewnością się wzruszycie ( wnioskuję po mojej twardej jak skała przyjaciółce - nawet ona się popłakała ).

W ogóle, ja sama byłam nieźle zapłakana jak to pisałam, takie po prostu natchnienie spowodowane anime "Barakamon" - jeśli ktoś oglądał, być może to info będzie dodatkową zachętą ♥

Dlatego pytanie - czy pozwolicie mi znowu wprowadzić zmiany do Kalendarza i wrzucić KiKuro 29 lub 30 stycznia? ;_;
Z kolei w puste wówczas miejsce w marcu ( po przesuniętym KiKuro ) wstawię Soramaru x Shirasu, które napisałam dzisiaj xD

Jeśli jednak żądacie Soramaru x Shirasu - Wasze życzenie jest dla mnie rozkazem *ukłon*




Będę wdzięczna za odzew i wsparcie i... i w ogóle xD

Dziękuję za uwagę! >_<
~ Yuuki


7 komentarzy:

  1. Ja jestem za :) Zobaczymy czy się popłaczę, bo ostatnio nic mnie nie wzrusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TO JA CHCE CZYTELNIK x SEISHUU <3
    Albo Seishuu x Hiro, bo w sumie sporo z nimi śmiesznych scen xD

    Czy Soramaru i Shirasu to nie jest pedofilia? XDD No bo obydwu kocham, ale oni razem... cóż xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale opowiadań z Barakamonu nie piszę ^^" Tylko to KiKuro było zainspirowane tym anime, to wszystko :3
      A SoraShi napisałam, bo zostałam o to poproszona, ale generalnie rzecz biorąc nie widzę przeszkód w tym paringu - w końcu w Junjou Romantica jest Misaki lat 18 i jego seme Usami lat 28, albo jeszcze lepiej - Shinobi lat 17 i jego seme Miyagi lat 35, a jednak bardzo lubiane paringi :D

      Usuń
  3. Jej KiKuro<3 Wstawiaj!
    Ps: Soramaru x Shirasu ? O.O Szczerze powiedziawszy liczylam na kolejne Shirasu x Tenka...A-ale! Znając Ciebie bedzie zajebiste więc pozostaje mi tylko czekac ^^
    ~Deirdre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shirasu x Tenka też na pewno się pojawi, po obejrzeniu anime mam troszkę weny na to, więc w międzyczasie postaram się coś nastukać ^^
      Anime, z których NA PEWNO będę brała paringi do końca żywotności tego bloga to:
      - Kuroko no Basket
      - Shingeki no Kyojin
      - Donten ni Warau
      - Haikyuu
      - No.6
      Te dwa ostatnie raczej okazjonalnie, albo jak znowu weźmie mnie faza na anime Haikyuu i nowelkę No.6 : D ♥
      No... a potem się zobaczy ♥ Może "rozszerzę" bloga do "Durarara!", "Ace no Diamond" i innych takich xD

      Usuń
  4. Co się głupio pytasz jeszcze no ;-;
    Wstawiaj, wstawiaj. Jeju ja po prostu kocham twoje to-to wszystko no ;w;Jesteś jedyną osobą której blogaska sprawdzam regularnie (minimum 2 razy dziennie nawet jak nic w kalendarzu nie jest zapisane ;-;)
    Osobiście nie pogardziłabym też jaką gejozą z siatkówki (Tsukki maj low ;u;) ale biere wszystko co dasz.
    ~kurczak

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże tak, taak, taaaaak *,*
    Wstawiaj jak najprędzej!...prooszę.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń