12 sty 2015

Szerooooko zamkniętymi oczami~ ... czyli Czytelnik x Imayoshi!

Dopiero po piątej, a ja już pędzę z opowiadaniem! xD

No cóż, jakoś je wcisnęłam w "grafik" xD Nie jestem z niego szczególnie zadowolona i z góry za nie przepraszam, ale Shouichi nie należy do moich ulubionych postaci, więc za bardzo się "na nim" nie znam xD

Inspiracji w pewnej scenie dodał mi ten gif:




Dla nie do końca wtajemniczonych - hobby Imayoshiego to wyścigi konne, stąd taki pomysł xD

Zapraszam do czytania!

Czytelnik x Imayoshi - Wyścig 


 _______________________________________
15.01.2015 - Ostatni Samuraj chapter 4
17.01.2015 - Czytelnik x Kiyoshi 

1 komentarz:

  1. Hejcia.
    Dobra, źle wyszło.
    Witam serdecznie.
    Teraz też nie, no sorry, nie umiem się witać.

    Mam takie pytanie, czy będzie może:
    Czytelnik x Hanamiya
    Czytelnik x Mayazumi (ten z rakuzan)
    Czytelnik x Furihata?

    Jeśli tylko masz ochotę, nie zmuszam XDDDDD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń