29 sty 2015

I zabłysła perełka wśród szarości świata codziennego ;_;

Śniadanko jest, herbatka jest, opatulona szlafrokiem - jestem.
Mogę zaczynać.

Witajcie, kochani, w ten wyjątkowy dzień. Mam dla Was coś, co - jak żywię nadzieję całym moim sercem - wzruszy Was i rozczuli jednocześnie, ale być może także odrobinę rozbawi.

Delikatny romans, okruchy życia i po części również dramat - a to wszystko w opowiadaniu KiKuro "Część mojego życia", mojemu oczku w głowie.

Modlę się do Boga Kuroko, aby Wam się spodobało, bo, choć nie jestem wprawiona w tym paringu, opowiadanie jest dla mnie bardzo ważne ♥


A teraz odetchnijcie powolutku, puśćcie sobie może jakiś powolny utwór i zagłębcie się w to ♥


Część mojego życia


Dziękuję, że jesteście ze mną.
~ Wasza Yuuki


P.S - Przepraszam za brak akapitów, ale mam nowy dysk twardy i WORD nie chciał mi się ściągnąć, jestem zmuszona pisać w Apache, a, o dziwo, jak kopiuje tekst to mi usuwa tutaj akapity :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń