6 sty 2015

Internet powraca = Yuuki powraca!

Kagami dostał porządną karę za to niezapłacenie rachunku! Nosz, przez to spóźniam się z opowiadaniami tyle dni, a kolejka tylko rośnie... ;_; !

Uff... *uspokaja się*

Opowiadanie, które miało być NA SYLWESTRA... czyli druga część "Trudnej Sprawy" w wydaniu AoKise - jeszcze śmieszniejsze, jeszcze głupsze, jeszcze bardziej idiotyczne xD

Chciałam, żebyście dzięki temu opowiadanku rozpoczęły Nowy Rok z uśmiechem na twarzy... ;_; *rzuca wściekłe spojrzenie Kagamiemu*. Nie pozostaje mi nic innego, jak mieć nadzieję, że nam wybaczycie i humor poprawi Wam się ZUPEŁNIE po przeczytaniu tego opka :D

Szczęśliwego, śmiesznego Nowego Roku, kochani!


Trudna sprawa 2





____________________________________________________________

Informacje dla ciekawskich:

  • Następne opowiadanie będzie JUTRO i jest to drugi ( ostatni ) rozdział "Kocimiętki", o który ostatnio prosiło mnie sporo osób,
  •  Znowu ruszamy z "Kuroko no Yaoi", tym razem chapterki będą pojawiać się częściej niż miesiąc...xD Rozdział szósty będzie 9.01.2015, kolejny - 19.01.2015 ( taka przerwa ze względu na kolejkę xD )
  • Parę osób pytało mnie ile rozdziałów będzie miał "Ostatni Samuraj" - rozplanowałam go mniej więcej i odpowiadam - będzie 9 rozdziałów + omake
To tyle! Zapraszam do czytania i dziękuję za uwagę! ^^

~ Yuuki

6 komentarzy:

  1. Jeeej! Yuuki powróciła! <3 Lecę czytać opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kagami no baka! Jaki ci się niezdarny i zapominalski mąż trafił xD
    wiem, że niedawno było czytelnik x postać, ale w sumie przeczytałabym coś z Imayoshim (eternal rape face <3)

    Sprawa ze szpinakiem genialna xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imayoshi jest chyba najbardziej popularny, spośród wszystkich "przydupasów" Cudaków xD
      Co prawda, mam już rozpiskę na cały styczeń, no ale skoro już kilka osób mnie o niego prosiło, to niech będzie, wcisnę go gdzieś i niedługo się pojawi ^^

      Usuń
    2. Jak zwykle ogar ja, prosiłabym o Hanamiye ( mendę ) Makoto. Nie wciskaj mnie! Kiedy się wyrobisz to przeczytam :D

      Usuń
    3. Ja ktoś pisze 'Makoto' to od razu na myśl mi przychodzi Tachibana z Free!, a nie Hanamiya xD

      "przydupasów" Cudaków
      ZROBIŁAŚ MI DZIEŃ, ZNOWU XD
      Jej, dziękuję <3

      Usuń
  3. Kocimiętka tylko dwa rozdziały...co...co? co?! -cc-c-ooooooo?! buuuuu! A kot właśnie wchodzi mi na karnisz ale za zimno by wstać i go zdjąć Q-Q poradzi sobie dzielny chłop!
    Ciesze się ze wracasz jednak i będzie tyyyyle rozdziałów z ostatniego samuraja~
    Czym więcej od ciebie to mój uśmiech na twarzy się powiększa nawet jeżeli za raz mam płakać przez opowiadanie( a tak dzięki wszystkim jeszcze się nie stało no chyba że ze śmiechu)
    Iiiiii yeeey~ znów będę cię napastować artami skoro wrócił ci internet~
    A teraz będę jechać do szkoły i zaciesz ze mam na czym mijać przystanki~

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń