16 sty 2015

Suprajs! ;_; ... Yuuki umrze... ;_;

... bo zostanie zamordowana przez czytelników "Black Game" ;_;

Przyznaję bez bicia - a właściwie z biciem, od wszystkich tych, którzy nienawidzą mnie za to, że tak się z tym ociągam - że najzwyczajniej w świecie... zapomniałam, o co miało tu chodzić ;_; I, oczywiście, mądra Yuuki, nawet sobie nigdzie nie zapisała poprzednich pomysłów ;_;

Ale! Ale! ;_;

Wymyśliłam nową fabułę i mam nadzieję, że nie będzie totalnie do dupy... xD

Także tego... suprajs! Drugi rozdział "Black Game", w końcu go skończyłam, ale... szczerze mówiąc, nie chcę Wam robić nadziei na to, że trzeci rozdział pojawi się jakoś szczególnie szybko ;_;

Skupiam się teraz na "Modzie na Uke", ale postaram się też pisać właśnie "Black Game" - tym razem zapisałam sobie dokładnie pomysły, przykleję je sobie na czoło, żeby codziennie rano, patrząc w lustro, wiedzieć o co chodzi... xD

Jeszcze raz przepraszam! ;_;
Mam nadzieję, że mi wybaczycie! ;_;
Murzyn na zgodę - ☻ (Aomine) xD


Black Game - Rozdział Drugi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń