21 sty 2015

Połowa drogi ( samuraja ) za nami ;_;

Ahh, toż to już piąty rozdział ;_;
Nie mogę uwierzyć w to, że tak gładko szło mi pisanie tego xD

Nie, nie ma seksów ;_;
Przepraszam za to, jak zawsze xD

Trochę za wcześnie, ale... Co mi tam xD

W tym rozdzialiku przypatrzymy się uważniej historii Kuroko i poznamy nowych bohaterów :D
W następnym chapterze będzie nieco więcej emocji ;_;

Dopiero teraz zauważyłam, że między piątym a szóstym rozdziałem jest spora przerwa czasowa, dlatego trochę przesunęłam daty premier, żebyście nie musieli tyle czekać, bo zapomnicie, co się działo wcześniej! :D xD Co za tym idzie - wszystko inne również pojawi się parę dni wcześniej :D



A teraz zapraszam do czytania :3


Ostatni Samuraj - Rozdział piąty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń