15 sty 2015

I znów przenosimy się do epoki Edo ~


Tak więc nadszedł długo oczekiwany rozdział czwarty AoKise - Ostatni Samuraj. Po przeczytaniu go dowiecie się m.in. czemuż to Kisi tak się spieszy do zostania prawdziwym Samurajem xD

I tutaj jedna uwaga - mam nadzieję, że nie spodziewaliście się jakiejś "bomby", bo jego powód jest dość... przeciętny xD

Ale mam nadzieję, że nie wyszło mi źle :D

Zazwyczaj jeden rozdział ma max. 13 stron, a pisząc ostatni rozdział wyszło mi 20 ;_; A to nie wszystko co chciałam napisać, więc dodałam jeszcze epilog - wrzucę go razem z dziewiątym chapterem :3

Życzę wszystkim miłego czytania! ^^



Ostatni Samuraj - Rozdział Czwarty



Zastanawiam się nad tym, żeby po ukończeniu szkoły rozpocząć naukę rysowania xDD Może będę rysować ilustracje do moich opowiadań? :D xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń