29 sty 2015

Liebster Award cz.2 ~

Dziękuję drogiej Megan za nominowanie mnie ♥
I przepraszam Was, że znów spamię Liebsten Award xD

Przypominam na czym to polega: dostajesz nominację, odpowiadasz na 11 zadanych przeze mnie pytań, piszesz 11 swoich i nominujesz kolejne blogi! Dzięki temu rozpowszechniamy swoje blogi nawzajem :)





Ponieważ nie chciałam zawrzeć w poście tylko moich odpowiedzi, ponawiam pytania i zapraszam kilka losowych blogów, które mnie zainteresowały ☺

No, to lecim na Szczecin !


1. Jak długo piszesz i od czego się zaczęło?

Piszę od szóstej klasy podstawówki, a zaczęło się od czytania sterty książek i pragnienia przeczytania historii, o której sama marzyłam, żeby mi się przytrafiła ♥ ( Podsumowując w latach: 8-9 lat )

2. Oceń swojego bloga w skali od 0 do 10 :P

Nieee ;_; Tylko nie to ;_; To idealne pytanie dla moich drogich czytelniczek ♥

3. Masz jakiś fetysz? 

Nie posiadam, aczkolwiek po przeczytaniu "Saezuru Tori wa Habatakanai" lubię sado-maso xD ( ale tylko w gejozie i tego typu mangach )

4. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Zostać pisarką i wydawać własne książki ♥

5. Lubisz pomagać innym, czy idziesz z pomocą niechętnie?

Lubię, taka ze mnie trochę Matka Teresa xD Nie zawsze jestem w stanie, ale staram się jak mogę :3

6. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie, to dlaczego?

 Nie, ponieważ mam problemy z układem nerwowym i sercem. Ale gdybym uprawiała, byłaby to koszykówka, albo pływanie xD

7. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?

Ciężko powiedzieć, bo sporo jest książek, które robiły na mnie spore wrażenie. Ale te, które czytałam z zapartym tchem, nie mogąc się oderwać, to z pewnością seria o Harry'm Potterze - szczególnie "Książę Półkrwi" oraz "Insygnia śmierci".

8. Do jakich fandomów należysz? 

Otaku, fantastyka i... Elsword xD ^^

9. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?

J-rock i "sezonowe" ( czyli takie, które wpadną mi w ucho, słucham ich na okrągło, a potem odchodzą w niepamięć xD )

10. Boisz się śmierci? (tutaj możesz się rozpisać :D)

Szczerze mówiąc, nawet o niej nie myślę. Żyję z dnia na dzień ciesząc się tym :D Ale sama sprawa śmierci jest bardzo interesująca - moim zdaniem śmierć prawdopodobnie będzie jak zwykłe zaśnięcie, tyle, że już bez pobudki.

11. Jak ważna jest dla Ciebie rodzina?

Rodzina to najważniejsze, co człowiek w życiu posiada, bo tak naprawdę to właśnie od niej wszystko się zaczyna :D


Ponawiam moje pytania z poprzedniego postu ( tak, tak, zbyt leniwa, żeby wymyślać nowe xD )


1. Gdybyś mogła przenieść się do świata anime, które byś wybrała? :D
2. Którego paringu szczerze nienawidzisz?
3. Czy oprócz serii anime oglądałaś jakieś anime-movie?
4. Co porabiasz w czasie wolnym?
5. Gdybyś miała szansę stworzyć coś dla świata ( np. wehikuł czasu xd ) to co by to było?
6. Czy masz jakąś rzecz, która zawładnęła Twoim sercem? ( np. książka, film )
7. Jakiej słuchasz muzyki? Polecasz jakieś zespoły/wykonawców?
8. Czy tobie też Liebster Award przypomina Złote Myśli? xD
9. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
10. Co chciałabyś w sobie zmienić?
11. Co w życiu ma dla Ciebie największą wartość? :)
  


Uwaga, następuje zwolnienie blokady...i nominacja następujących blogów:

Akai Tenshi
Koło Fortuny
my♥personal
Zagrajmy

Dziękuję za uwagę! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń