5 lut 2015

Drobna informacja ;_;

Przypadkowo usunęłam opowiadanie "Nic piękniejszego" AoKise, ale wstawiłam stronkę na nowo, link w Spisie Treści już poprawiony ;_;

Wraz z nim jednak usunęły się komentarze, w tym jeden od cherrypie, na który zdążyłam już opisać ;_;

Przepraszam, droga cherrypie, to była moja odpowiedź:


Myślę, że po prostu już mam taki zryty mózg + nie chodzę do Kościoła xD Gdyby księża wiedzieli o czym piszę, to by zapewne nawet mnie nie wpuścili...xD Jeśli chodzi o "w każdym bądź razie", to dziękuję za uwagę :) Niestety, przyzwyczajenie z początków mojego pisania, kiedy głównie używałam mowy potocznej i slangu młodzieżowego :'D Teraz już jestem za stara...xD Dziękuję bardzo za miły komentarz i już poprawiam błąd! ^^ Jeśli zauważysz gdzieś jeszcze jakiś, pisz śmiało :)

3 komentarze:

  1. Czuję się winna, temu, przypadkowemu usunięciu. Teraz nie ma, niestety, akapitów, ale to raczej w niczym nie przeszkadza. W jakim programie piszesz, bo jakoś jest teraz nieco inaczej?
    Błędów to ja Ci wytykać nie będę, nigdy nie zwracam na to uwagi. Przede wszystkim, liczy się treść. A, że był to początek zdania to się jakoś w oczy rzuciło.
    Ściskam cieplusio. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Microsoft Word na płycie, ale odkąd mój laptop wrócił po naprawie ( zmiana dysku, więc wszystko zostało usunięte ) o dziwo płytka nie chce zainstalować, więc byłam zmuszona ściągnąć pierwszy lepszy program z internetu - padło na Apache OpenOffice. W plikach akapity normalnie są, tylko po skopiowaniu tekstu na bloga, znikają :c
      Dobrze, że tak nie jest z dialogami, i nie znikają mi myślniki, albo, co gorsza, nie zamieniają się w kropki, bo chyba bym się zabiła... xD

      Usuń
    2. Tylko, że w "Nic piękniejszego" pojawiły się kropki. Może spróbuj napisać w WordPadzie. Powinnaś posiadać ten program na laptopie

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń