14 lut 2015

Problemy z blogiem i jeszcze jedno opowiadanie xD

Przepraszam z całego serduszka, ale edytowałam rozdziały Black Game i Błękitu Nieba, i, o dziwo, wszystko mi wskoczyło na stronę główną... ;_; Nie mogę się tego pozbyć, bo usunę w ten sposób opowiadania, dlatego ponownie daję linki do poprzednich opowiadań, + nowe odpowiadanie!

Moje pierwsze MuraMido! ;_; Na prośbę jednej z czytelniczek ^^ Trochę się ociągałam, bo nie miałam pojęcia, jak powinnam zacząć, zwłaszcza, że ta parka jest mało popularna, ale jak już napisałam, to wrzucam :D xD


Ukryta słodycz




1. Miniaturka MuraAka
2. Kontynuacja "Walentynkowy pierwszy raz" i "1 on 1"
3. MuraHimu, które wciąż ćwiczę ;_;


14.lutego - MuraAka

Walentynki następnego lata - AoKaga

Say "I love you" - MuraHimu





Przypominam, że trwa KONKURS :D xD
Po szczegóły zapraszam do zakładki KONKURS w pasku na górze ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń