6 lut 2015

Katany w ruch!

Choć w dzisiejszym rozdziale właściwie przeważa polityka ;_;

Wiem, wiem, CO ZA NUDY... ale żeby naświetlić dalsze wydarzenia byłam zmuszona poświęcić ten rozdział tej nieprzyjemnej sferze społeczeństwa :c

Kiedyś dodałam post na mojego fanpage'a, w którym mogliście napisać własne propozycje pobocznych wątków "Samuraja". W tym rozdziale zaczynamy więc wątek z Momoi i jej miłością do Aomine - kontynuacja będzie w następnym rozdziale. Pomysłodawczynią tego wątku była Rogo-chan ^^

Ale ja tu pitu-pitu, a Aomine na Was czeka!

Miłego czytania! ♥


Ostatni Samuraj - Rozdział siódmy 



_________________________________________________________________

Kochani, co powiedzielibyście na mały konkursik? :D

Oczywiście, polegałby on na napisaniu opowiadania, więc to właściwie nic trudnego, a nagrodą byłby jakiś mały upominek, który przesłałabym listem za pomocą szanownej Poczty Polskiej ^^" ( np. naklejki, przypinki ). Z tym, że musiałoby wyrazić chęć uczestniczenia w owym konkursie minimum 5 osób :'D
Bo tak się właśnie zastanawiałam, czy by jakiegoś nie zrobić ^^

7 komentarzy:

  1. JA MAM TAKĄ SPRAWĘEE!!
    BO JA ZNALAZŁAM DEFEKT W KALENDARZU WYDAWNICZYYM!!!
    Kiedy będzie "Black Game"? Słucham, no?


    Tak z dupy komentarz małego pokurcza ;-----;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz wydawniczy dotyczy tylko opowiadań związanych z anime, nie mojej własnej twórczości ( nie licząc danej już dawno temu "Kocimiętki" ).
      Ale drugi chapter "Black Game" powinien pojawić się między 14 a 22 lutego ( mam wtedy ferie i będę miała czas pisać ).

      Usuń
  2. *Macha łapką w górze i merda ogonem*
    Ja, ja! Ja chcę konkursidło! Mogę pisać wszystko, za wyjątkiem AoKaga, moje shiperakie serduszko tego nie zniesie TT.TT
    A teraz próba smoczego czytania w myślach, fanfick na walentynki (czytaj, walę w tyłki) co nie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, jeśli zgłosiłoby się te magiczne pięć osób to dałabym Wam swobodę pisania w czasie...hmm, do końca lutego? xD
      Gatunek to, oczywiście, shonen-ai/yaoi, paring dowolny ( no, znalazłoby się pewnie parę wyjątków xD ), fabuła również dowolna, anime do wyboru: KnB, SnK, No.6, Haikyuu!!, Donten ni Warau :D

      Usuń
    2. Temat proszę i mogę jechać z koksem, jak co ja jestem na dnie fandomowego morza KnB, więc sama rozumiesz ^^
      Bosz, jeszcze są na tym świecie osoby uczulone na AoKaga! YAY!

      Usuń
  3. Chętnie wzięłabym udział :3 Oczywiście pod warunkiem że będzie możliwość dowolnego pairingu x___X *Pseplasam....uczulenie na Aokaga ^^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wzięłabym udział w konkursie. Ale ja nie mam uczulenia na AoKaga, wręcz przeciwnie :D
    ~Miria

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń