21 lut 2015

No i w końcu są ;_;

Na wstępie uprzedzam, że już teraz nie będę miała czasu pisać tych dwóch opków zapewne aż do samej matury ;_;

Nadal nie mam pojęcia, co Wam się podoba w tych opowiadaniach, ale jeśli takie Wasze życzenie, bym pisała, to piszę ;_; xD

No nic, kochani, pozostaje mi zaprosić Was do czytania i cichutko liczyć na opinie ^^
Błękit Nieba... mam wrażenie, że zniszczyłam ten rozdział ;_;




Black Game - Rozdział Trzeci

Błękit Nieba - Rozdział Dziewiąty




____________________________________________________________

W Kalendarzu Wydawniczym dopisałam nowe opowiadania, zgodnie z Waszymi zamówieniami :D Napisałam już AkaFuri, AkaKise, i nawet MidoKise... które mi się w sumie nawet podoba ;_; Bosz, co Wy ze mną robicie xDDD


Przypominam też, że do 28 lutego można przesyłać prace na konkurs ;_; Mam nadzieję, że parę osób się zgłosi, zawsze to jakiś skromny upominek ^^"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń