17 lut 2015

Zimowo na blogu *-*

Stwierdziłam, że znudził mi się ten dziwny pomarańcz i KagaKuro, więc postanowiłam wprowadzić małą zmianę i dać AoKaga :D

Lubię niebieski ;_;

Mam nadzieję, że ta nagła zmiana Was nie razi ^^
A pomarańcza zostały - na arcie w tle xDD

W zakładce "Zamówienia" zrobiłam rozpiskę Waszych życzeń. Ciężko nad nimi pracuję *-* Niektóre z nich już napisałam i wciskam w "wolne terminy" ( chciałabym, żeby były minimum dwudniowe odstępy między wrzucanymi opowiadaniami ).

Black Game rozdział 3 i Błękit Nieba rozdział 9 już na Was czekają i przyjdą w sobotę :D

3 komentarze:

  1. chociaż KagaKuro to moje animowe OTP, a pomarańczowy jeden z ulubionych kolorów.. XD tak też mi się podoba :D
    Miłej pracy nad tekstami! Już się nie mogę doczekać nowości :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku myślałam, że blogi pomyliłam ale nie - to mój najlepszy blog :D
    Pomimo tak długiego przyzwyczajenia do starego wyglądu, nowy image jest świetny ^_^
    Jupi! Teraz tylko czekać na opowiadanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdy nie wchodziłam na komputerze na bloga. Zawsze na telefonie. I nie wiem jak wyglądał, jak był pomarańczowy... *smutek*
    Ale teraz wygląda... KYA! Takie KAAWAAIII! To w koncu AoKaga, więc musi być piękne, ale to... Kagaś ma ochotę na mandarynkę, Aomine ma ochotę na Kagasia :D
    Może za bardzo się zachwycam, ale... ach... I jeszcze ta koszulka Aosia odsłaniająca plecy. I te mandarynko-kwiatki... Ten art jest świetny i blog wygląda świetnie. Tak. Chciałam to powiedzieć. Dziękuję za uwagę.
    ~Miria

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń