21 lut 2015

Zagrajmy w podryw Kuroko i Kise *3* ~ !


Dzięki uprzejmości mojej kochanej Eru-chan, która podesłała mi linka do tej cudownej rzeczy, mogę się nią z Wami podzielić! ♥


Zagrajmy w klasyczną "obrazkową" grę z podrywem Kuroko Tetsuyi lub Kise Ryouty!
Gra w języku angielskim, ale bardzo prostym ♥
Nie wiem jak Wam, ale mi Kise nie działa T_T Ale i tak zarzucam linkiem ( są na dole )

Rzecz jest prosta - ściągamy grę, odpalamy aplikację i cieszymy się zakochującym się w nas Kuroko czy też Kise! ♥

Screeny z mojego "expienia" xD :


Wpisujemy nasze imię ( albo Kagamiego, Aomine... kogo tam chcecie xDDD )


Poznajemy Kuroko w bibliotece - bohaterka ( znaczy Ty ) również jest mało zauważalna xD





Gra polega oczywiście na wyborze dialogów






Linki do bezpośredniego ściągnięcia:

Kuroko - ŚCIĄGNIJ gatki Kuroko

Kise - ŚCIĄGNIJ gatki Kise


Link do tumblra, z którego pochodzą linki ( autorka gier ):

Yukina


Życzę wszystkim miłego grania! \\*3*// ♥

~ Yuuki

5 komentarzy:

  1. Mnie też Kise nie działa T_T

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurdeee Kisiu działaj ;_________________;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam :c Wiele osób pisało do autorki gry, że im Kise nie działa, ale do tej pory nie naprawiła T_T

      Usuń
  3. yay~
    jakie kawaii~
    Kiseeeeeeeeeeee, deklu, BĄDŹ MENEM bo ci @#@$^$%#$#@555fb

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń